Hoi allemaal, ik ben "Ei" (zeer toepasselijk hier

) en mijn man en ik gaan in mei/juni 2012 voor een eerste kindje.
Onlangs is bij mij endometriose vastgesteld, en hebben ze ons verteld dat we best niet te lang meer moesten wachten...
Omdat we niet te impulsief te werk willen gaan, hebben we onderling afgesproken om er in mei/juni 2012 aan te beginnen.
Ik ben reeds sinds augustus 2010 gestopt met mijn pil. Aangezien ik me emotioneel/psychisch beter voel zonder dat voorbehoedsmiddel gebruiken we tot op heden altijd een condoom.
Het nieuws over de endometriose moet nog een beetje doordringen, ook het nieuws dat we best niet te lang moeten wachten om aan kinderen te beginnen is nog aan het nazinderen!
We moeten aan alles nog een beetje "wennen" en daarom hebben we mei/juni 2012 als termijn gekozen.
Doordat ik endometriose heb, is het ook niet zeker dat een zwangerschap bij ons vanzelfsprekend zal zijn. Het kan immers nog maanden/jaren duren voordat we zwanger zijn. Het kan ook van de eerste keer prijs zijn. (hopend op zeer goede "rakkers" van mijn man

)
De endometriose is bij mij nog zeer minimaal, dus een operatie is (voorlopig) niet nodig. We hopen dus op het beste!
Tussentijds lijkt het me leuk om met andere dames/ouders, die in mei/juni 2012 aan een (eerste) kindje denken te praten. - Over het zwanger worden, het verlangen naar, het zwanger zijn, het niet meteen willen lukken van een zwangerschap,...
Liefs, "Ei"